8 תשובות
הכל בסדר זו רק בדיקה אתה תעבור את זה!
זה ממש בקטנה
פעם עשו לי 5 עקירות ביחד בלי הרדמה, יותר גרוע מזה אין, או שיש אני לא יודעת..
מה עושים לך?
שואל השאלה:
בדיקה וצילום
אנונימי
אז זה ממש בקטנה זה לא יכאב הכל בסדר
בדיקה לא כואב צילום אתה סתם נושך פלסטיק הכל טוב
שואל השאלה:
אני מפחד ממה שהיא תגיד
אנונימי
אין ממה לפחד^
שואל השאלה:
תיצאות ארבע סתימות וטיפול שורש אחד
אנונימי
אוי^
באותו הנושא: