4 תשובות
לגיטימי לגמרי לשלוח את זה אין פה שום סימן רומנטי אגב רוב הבנות סטריטיות
אנונימי
מה פספסתי
שואל השאלה:
אז כני באמת לא מצליחה להבין סטרייטיות ואית בדיוק זה סקטע חברי
אנונימית
את מה לרשום