22 תשובות
מעלה
זה רציני?
אנונימית
מוריד לגמרי. אין סיכוי שזה ילך בינינו
תלוי כמה גביעים יש לה...
אנונימי
למה מוריד בראול סטארס זה החיים
והחיים זה לא הכל...
אנונימי
אתה על רצף?
לא למה?
אנונימי
תחשוב לבד
את מאוהבת בי?
אנונימי
מעלה מאוד
אנונימי
לא
מה לא?
אנונימי
חחח סילי מי צודק איך יצאתי כזאת משחירה
שואל השאלה:
לא משחקת בגלל בנים משחקת כי משעמם לי
ויש כאלה שחושבים שזה משחק רק לבנים וזה מוזר שבנות משחקות אז רציתי לשאול ^^^^
אנונימית
זה לא מוזר שבנות משחקות בכלל וגם אם למישהו זה כן. מכפת לך?
(לדעתי הדרך שבה שאלת את השאלה הייתה מאוד מוזרה)
רואים שאת לא מבינה עניין
אנונימי
מה איככ אפשר לצאת לדייט וירטואלי ככה
מה יש לך???
אנונימי
מה מעלה מה מוריד? את משחקת כדי שיעלה לבנים אז איככ
אז מה ואת שלושת השרקיות
אנונימי
תהיה שרקית אחת
אנונימי