7 תשובות
מה??? דיי איזה כיף לך!! חלום חיי! אני לא הייתי מתאוששת מזה אף פעם אז בהצלחה..
שואל השאלה:
חחח אני פשוט וואו ממנה
אנונימית
אמללה חלום איזה כיף לך!!!
אמאלהה חלום חיי לא הייתי מתאוששת
שואל השאלה:
כןכן כאילו לא ביקשתי ממנה חתימה וזה כדי לא הפריע לה ושהיא לא תרגיש לא בנוח אבל עשיתי לה כזה שלום ואת הסמל של מידזי והיא החזירה לי לב
אנונימית
אמאל'ה איזה כיף לך את ברת מזל
את רצינית ???