6 תשובות
לפי דעתי כן אבל רק בתקופה של התיכון/חטיבה
לפחות אצלי ובסביבת חברים שלי אנחנו חוגגים יחסית בשעות מאוחרות וגם באותו היום צריך להתעורר כמו שצריך וזה סוטר אחד את השני בסופו של דבר
חחח אני מכירה מישהו שנולד ב30 באוגוסט הוא מזה מתבאס אז אני מבינה אותך
קצת
אני גם ככה מלא פעמים ה1.9 נופל על היום הולדת שלי(חוגגת עברי)
והלועזי שלי ב26.8 שזה גם די קרוב אבל בסדר
אני אומר בתקופה של תיכון/חטיבה כי אחרי שאתה מסיים ללמוד אתה לא הולך לשום מקום בראשון לספטמבר :)
אנחנו תאומות(:
תמיד הייתי מתבאסת מזה עד היום שונאת אץ היומולדת שלי
אנונימית
שואל השאלה:
חחח איזהה כיף שיש לי תאומהה אני בקושי מוצאת אנשים עם התאריך המבאס הזהה