29 תשובות
שואל השאלה:
^^אכלתי המבורגר...
אני מתוסכל רצחח
^^אכלתי המבורגר...
אני מתוסכל רצחח
תשמור
תחזיק את עצמך אח, אל תתן ליצר לשבור אותך ובוא זה סך הכל מאכל חלבי
שואל השאלה:
טוב, תודה לכולם
אני ישמור עוד שעה
טוב, תודה לכולם
אני ישמור עוד שעה
אשריך
מה הבעיה לאכול לא כשר?
אנונימי
שואל השאלה:
^אני דתי, ואני מאמין בזה בלב שלם
וגם לפי הרמב"ם(אם אני לא טועה), הוא היה רופא, והוא אמר שזה לא בריא
^אני דתי, ואני מאמין בזה בלב שלם
וגם לפי הרמב"ם(אם אני לא טועה), הוא היה רופא, והוא אמר שזה לא בריא
תשמור, תהיה חזק
זה חשוב ואתה לא רוצה אחר כך להצטער על זה
תאכל פרי או שתעסיק את עצמך בסרט שעה עם פופקורן
זה חשוב ואתה לא רוצה אחר כך להצטער על זה
תאכל פרי או שתעסיק את עצמך בסרט שעה עם פופקורן
שואל השאלה:
תודה
תודה
תשמור
תאכל פרי בנתיים או משהו פרווה
לאלא, תמשיך לשמור שש שעות, בסוף תהיה כל כך גאה בעצמך שזה שווה יותר מההנאה הרגעית הזאת
תשמור תאמין לי שיש מליון דברים פרווה טעימים שאפשר לאכול
זה הניסיון האמיתי תן פוש
שואל השאלה:
^ תודה רבה לכולם!!
^ תודה רבה לכולם!!
לשמור עוד שעה
תשמור, אחרת תתחרט
אם אכלת בשר תשמור 6 אם אכלת עוף תשמור 5 וחצי
תשמור זו רק עוד שעה
שרדת?
אני היום אכלתי בשר ב1 ואחותי נתנה לי ב5 אייס קפה ושתיתי קצת ואז נזכרתי שאני בשרי
ואני שומר 6 שעות
פעם ראשונה שלא שמרתי 6 לפי מה שזכור לי
ואני שומר 6 שעות
פעם ראשונה שלא שמרתי 6 לפי מה שזכור לי
תשמור ותאכל איזה משהו פרווה בינתיים
מכיר כיפור? תכפר אז שם כרגי תחייה
בשעה שמאוד רוצים אפשר גם להקל ל5:30 שעות אבל לא ל5
אשריך צדיק!
אשריך צדיק!
yairst אני לא יודע אם אתה יודע אבל בשר זה שם כולל לכל סוגי הבשרים כמו בקר, עוף, עגל, טלה, בייקון, כל אלה זה בשרים. בטח התכוונת לבקר, אז רק רציתי לתקן אותך כדי שלא תטעה בזה מתישהו בהמשך חייך זה יכול להוביל למצבים לא נעימים
תשמור, אם הצלחת 5 שעות להתאפק גם שעה תצליח
כבר שעה..
בתאבון.
כבר שעה..
כבר שעה..
תחכה מה בשביל שעה תאבד עולם הבא?
אנונימי