4 תשובות
בחשמל, מתח חשמלי הוא ההפרש בפוטנציאל החשמלי בין שתי נקודות במרחב. המתח מסומן באות v ונמדד במערכת היחידות הבינלאומית בוולט
שואל השאלה:
זה משהו שלומדים בכיתה ח? סתם שאלה
זה משהו שלומדים בכיתה ח? סתם שאלה
אנונימי
לא חושבת אבל אם אתה בבצפר מיוחד לחשמל ולימודי חשמל מכיתה ז אז זה משהו שלומדים בח
אם אתה עתודה יש מצב שיעברו איתכם על זה קצת בח'
אנחנו התחלנו בט'
אנחנו התחלנו בט'
באותו הנושא: