9 תשובות
שואל השאלה:
לא אבל זה אף פעם לא היה ככה רק עכשיו שמתי לב שחצי שם מכוסה וזה גם לא מרגיש טוב זה מרגיש כאילו תקוע לי שם משהו
אנונימית
אולי צומח לך שן בינה , יש לך כאבים?
אנונימית
זה קרה לי
ועשיתי טיפול שורש כדי להוציא אצ זה
זה בסדר זה כנראה דלקת תלכי לרופא שיניים
גם לי יש קצת בשן הכי מאחורה אז בצד של הפה אבל בצד של האמצע זה מכסה כזה וזה מעצבן אני גם הולכת לרופא
שואל השאלה:
אנונימית^ לא אין לי כאבים בכלל זה אחד המוזרים
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה
אנונימית
סימן של דלקת חניכיים
זה דלקת כדי ללכת לרופא לא כזה בדחיפות
טיפ גרגור מים עם מלח למשך שבוע מוריד את הנפיחות
אז כנראה דלקת