16 תשובות
שואל השאלה:
אה אני 1.71 ושוקלת 63
אה אני 1.71 ושוקלת 63
אנונימית
חחח איך שמנה אז לא הבנתי? אני רזה
שואל השאלה:
לא אמרתי שמנה אמרתי שהיא שוקלת יותר מכם(יש בנים ששוקלים איזה 40 קילו)
לא אמרתי שמנה אמרתי שהיא שוקלת יותר מכם(יש בנים ששוקלים איזה 40 קילו)
אנונימית
וואלה 40 קילו זה תת משקל מכיר מישהו כזה שהוא גם 1.80 ולא מתאמן לכן הוא גם גבוה וגם רזה. אני מתאמן שנים ולא גבהתי מפחיד העניין הזה
כי אני מידה 48 בנעל ולא מצאתי מישהו יותר גבוה בנעל ובגובה יותר נמוך. רק אחד אולי שהתאמן גם מגיל 12 עם סקוואט דדליפט משקולות אימוני כוח ודברים אסורים.
שואל השאלה:
וואו הוא בתת משקל רציני
וואו הוא בתת משקל רציני
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני 41 מאיפה אני משיגה נעלייםם
^^אני 41 מאיפה אני משיגה נעלייםם
אנונימית
אמא שלי 44 מידה והשיגה מלא. חבר שלי 52 והשיג
שואל השאלה:
^מאיפהה אין בשום מקום
^מאיפהה אין בשום מקום
אנונימית
אני לא מוצא מעל 50 אבל 41 אפשרי מאוד. לפני שבוע הזמנתי אחת 48 וזה היה המקס.
נולדתי גם 4 קילו כי פעם הייתי גבוה ונולדתי כמה מידות מעל הממוצע גם.
ואת לא הרבה במשקל כן, זה כלום
שואל השאלה:
אבל אתה בן לבנים תמיד יש מידות ממש גדולות ולבנות המקסימום תמיד זה 40
אבל אתה בן לבנים תמיד יש מידות ממש גדולות ולבנות המקסימום תמיד זה 40
אנונימית
1.74 בערך.
שואל השאלה:
^מה הגובה שלך?
^מה הגובה שלך?
אנונימית
80 קילו ואין לי בעיה עם עד 100
באותו הנושא: