7 תשובות
כן יש עדיין מלחמה (אני די בטוחה)
כן
אנונימי
כן ולפני כמה ימים זה היה שנתיים מאז שהמלחמה הזאת התחילה
כן יש ובקרוב זה יגמר בניצחון רוסי
^למה אתה חושב ככה?
^כי עוד מעד מתחלף נשיא בארצות הברית וזה יהיה כנראה טראמפ והוא לא רוצה לתת נשק לאוקראינה או בכללי לעזור למדינות נאט"ו שיש להם פחות משתי אחוז מהתמ"ג שזה גם הבלטיות ואוקראינה אפילו לא חלק מנאט"ו וגם הפולנים כבר הפסיקו לעזור לאוקראינה והם נתנו הכי הרבה נשק עד עכשיו וגם בכללי לכל המערב יש בעיה של פגזים שזה חלק מאוד חשוב באסטרטגיה של אוקראינה אז היא עוד משהו כמו שנה לא תהיה כבר על המפה