7 תשובות
85+
למרות שלדעתי האישית מעל 90 זה הכי טוב
למרות שלדעתי האישית מעל 90 זה הכי טוב
בשבילי 70+
אבל תכלס עובר
אבל תכלס עובר
^^ברה כל הכיתה שלי מתחת ל80
^^לא יודעת אני ניגשתי על 100
ככל שאתם מביאים ציונים כאלה אני רק מבין כמה אני באמת טיפש
^הייתה לי מורה מושלמת שלא ויתרה על אף אחד וידעה ללמד ממש טוב
אז הוצאתי ציונים גבוהים והיא הגישה אותי על 100
יש לי סופי 95
אז הוצאתי ציונים גבוהים והיא הגישה אותי על 100
יש לי סופי 95
להגיד את האמת אני אהיה מופתע אם בכלל תהיה לי בגרות חלקית
באותו הנושא: