6 תשובות
יותר בערב או פנים מול פנים
שואל השאלה:
אמאלה נראלי אני עושה את זה ושולחת לו אבל אני מפחדת קצת ממה שהוא יחשוב על זה אבל נראלי שאני אשלח
שואל השאלה:
אז מתי כדי לי לשלוח?
לא חושבת שכדי לך יכול להיות שהוא עדיין עצבני והוא לא יוכל לענות בנחמדות
אם הוא ידיד טוב שלך אין סיבה שהוא יסנן לא?
לדעתי תשלחי
הוא יעריך אותך על זה
שואל השאלה:
עדכון: שלחתי לו והוא סינן ויום אחרי זה הוא התנהג אליי רגיל ובא לדבר איתי יותר