4 תשובות
הולכים
אני תמיד הלכתי, הכריחו אותי!
תלויי איזה גודל עם זה ממש גדול ונפוח אז לא אבל עם זה קטן או יבש אז אני כן הולכת...
הפעם היחידה שהייתה לי הרפס (שאני זוכרת) הייתי בכיתה ז'... והלכתי בכל מקרה
באותו הנושא: