2 תשובות
הזמנתי פעם מתנה לאיזה מישהי
הזמנתי שרשרת אבל
היא היתה באיכות טובה אז מניח שגם הצמידים
הזמנתי שרשרת אבל
היא היתה באיכות טובה אז מניח שגם הצמידים
נשבר לי צמיד אחד והשרשרת לב יום יומיים אחרי אבל שלחתי להם באינסטגרם והם אמרו שאפשר להחזיר והם ישלחו חדש.. פשוט לא ידעתי איך לשלוח אז כבר לא שלחתי:)
הטבעות השתדלתי לא לגעת במים אבל תוך פחות מחודש החלידו ועשו סימן ירוק אז אפילו לא על ידיים לחות וממש יפות אז כנראה אזמין שוב .
בכללי המענה שלהם מהיר ומשהו נשבר אז מביאים חדש ועונים באותו רגע אז ממש חמודים
האיכות אסור להרטיב אז עגילים טבעות צמידים שרשראות להוריד הכל לפני כל מקלחת או שטיפת ידיים קצת מתיש אבל בכללי מאד יפה התכשיטים נראה יקר
הטבעות השתדלתי לא לגעת במים אבל תוך פחות מחודש החלידו ועשו סימן ירוק אז אפילו לא על ידיים לחות וממש יפות אז כנראה אזמין שוב .
בכללי המענה שלהם מהיר ומשהו נשבר אז מביאים חדש ועונים באותו רגע אז ממש חמודים
האיכות אסור להרטיב אז עגילים טבעות צמידים שרשראות להוריד הכל לפני כל מקלחת או שטיפת ידיים קצת מתיש אבל בכללי מאד יפה התכשיטים נראה יקר
אנונימית