5 תשובות
אם יש אפשרות להגיש בקשה אז הייתי הולכת על זה
3 נקודות זה ממש מטומטם להפסיל על זה
3 נקודות זה ממש מטומטם להפסיל על זה
כן, אבל לא הייתי לומדת יותר מדי, רק כזה עוברת על הסיכומים הישנים
ועדת חריגים ובמקביל ממשיך ללמוד לפסיכומטרי
שואל השאלה:
זאת לא אופצייה לא ללמוד יותר מדי :[ שכחתי את רוב החומר
זאת לא אופצייה לא ללמוד יותר מדי :[ שכחתי את רוב החומר
אנונימית
הייתי ממש מנסה את ועדת החריגים, 3 נקודות זה כלום
באותו הנושא: