11 תשובות
אין איך לעזור לך
אם אתה חושב שאתה נראה טוב אז אין סיבה שמה שאנשים חושבים ישנה את דעתך
אם אתה חושב שאתה נראה טוב אז אין סיבה שמה שאנשים חושבים ישנה את דעתך
שמעי 5 זה די נחמד זה אמצע
תשאל אחרים שאתה לא מכיר
לפעמים לחברים הכי קרובים הכי קשה לפרגן
לפעמים לחברים הכי קרובים הכי קשה לפרגן
שואל השאלה:
מה זאת אומרת? כאילו מנסים להוריד לי בכוונה?
מה זאת אומרת? כאילו מנסים להוריד לי בכוונה?
מה אתה שם עליהם?
אתה זה שצריך לחיות עם עצמך.
תתעלם מהם ומהמילים שלהם. לאנשים תמיד יהיה מה להגיד, אז שיגידו.
העיקר שאתה שלם עם עצמך
אתה זה שצריך לחיות עם עצמך.
תתעלם מהם ומהמילים שלהם. לאנשים תמיד יהיה מה להגיד, אז שיגידו.
העיקר שאתה שלם עם עצמך
שואל השאלה:
תודה על העזרה כולם
תודה על העזרה כולם
קודם כל אם חברים שלך ככה מדרגים אותך זה עצוב
חברים צריכים לעלות ולפרגן אחד לשני
ועוד דבר שהוא חופר אבל זה נכון , אתה חי עם עצמך אם אתה בטוח בעצמך זה הכי חשוב אל תתייחס
חברים צריכים לעלות ולפרגן אחד לשני
ועוד דבר שהוא חופר אבל זה נכון , אתה חי עם עצמך אם אתה בטוח בעצמך זה הכי חשוב אל תתייחס
חיים שלי זה משתנה בין אנשים וזה שחברים שלך חושבים ככה זה לגיטמי ולדעתי חמש זה ממש לא נורא ותמיד אפשר לשפר והבן אדם שיאהב אותך יחשוב שאת 20/10 גם אם אחרים לא חושבים ככה
לכל השחקנים פה חברים לא צריכים לשקר ההפך הם צריכים להגיד את מה שהם חושבים
אף אחד לא יכול להוריד לך את הבטחון חוץ ממך.
תזכור את זה.
תזכור את זה.
אנונימית
איכ איזה חברים לא תומכים