2 תשובות
כשאני טסתי לספרד היה כריך בשר מה זה טעים ארוך כזה וואו
יש בצהריים או ערב פסטה בולונז או אורז עם בקר או אם זו טיסה קצרה אז כריך, בבוקר זה כזה יוגורט עם לחם או לפעמים פנקייקים
באותו הנושא: