6 תשובות
כי זה מדינה שכל החברי כנסת שלה רק דיבורים ואני מסכים איתך
מהמה? לא ידעתי, נוראי
הוא קצת הגזים עם הלקקנות
שואל השאלה:
קצת?
קצת?
אנונימי
פרספקטיבה שונה לגבי הסכסוך, יובל אברהם מביא פרספקטיבה שונה לסכסוך, מותר לראות את הצד השני, מותר לראות או לפחות לנסות לראות את הדברים מהצד שלהם ומותר להביע הסתייגות מהנרטיב הציוני ששולט פה במדינה למעלה מ70 שנה.
אתה לא חייב להסכים, ואני לא יודע מה קורה בראש של אברהם, אבל אני משער שהסרט אמור לעורר בך פרובוקציה, ואולי יגרום לך להסתכל על הצד השני קצת אחרת, ואולי אפילו להביע הזדהות? לא חייב.
זה היופי בקולנוע. הוא רק רוצה שתראה שיש עוד צד, ומה שאתה רואה כ9 הם רואים כ6.
אתה לא חייב להסכים, ואני לא יודע מה קורה בראש של אברהם, אבל אני משער שהסרט אמור לעורר בך פרובוקציה, ואולי יגרום לך להסתכל על הצד השני קצת אחרת, ואולי אפילו להביע הזדהות? לא חייב.
זה היופי בקולנוע. הוא רק רוצה שתראה שיש עוד צד, ומה שאתה רואה כ9 הם רואים כ6.
הדעה על ישראל בעולם כבר מספיק גרועה בלשון המעטה ויש אנשים שנלחמים 24/7 על הסברה והוא בא ועושה סרט על "אםרטייד" זה לא הסתכלות מנקודת מבט שונה זה להגיד דברים לא נכונים למה הוא לא יכול להכניס בסרט גם את הנקודות מבט שלנו אם כך? למה לא לדבר על העוול שנגרם לנו ובמקום זה ללכת ללק למדינות אחרות ולהראות כאילו ישראל היא הבעיה למרות שזה הם חפרו לעצמם את הבור? לא הייתי מופתעת אם זה יגיע ממישהו אחר אבל מישהו ישראלי יהודי שככה הורס לנו את התדמית שגם ככה בקושי יש לנו ואנחנו נלחמים עליה כל כך קשה. לא הבנתי נגמרו לו הרעיונות לכתוב עליהם סרט?
באותו הנושא: