5 תשובות
אה. זה כבר סיפור אחר... אבל נראה לי שעדיין בסדר אם הוא אומר שכיף לו איתך.
רוצה לדבר על זה בפרטי? תמיד כאן בישבילך
שואל השאלה:
אני מאוהבת לו בצורה אני לא יודעת מה לעשות
אל תרדפי אחריו. יהיה מה שיהיה, ואני מבטיחה לך שיהיה בסדר :) פשוט תדברי איתו פנים אל פנים, לא חייב יותר מזה.
שואל השאלה:
כאילו לשלוח לו עוד הודעה?
מה לעשות