3 תשובות
כן , יש לי לפחות 5 אנשי קשר בוואטסאפ שאני לא מדבר איתם בכלל
חד משמעית אני זוכרת מלא בנות שדיברתי איתן הכרנו והיום אני לא אומרת להן שלום