3 תשובות
כן , יש לי לפחות 5 אנשי קשר בוואטסאפ שאני לא מדבר איתם בכלל
כן
חד משמעית אני זוכרת מלא בנות שדיברתי איתן הכרנו והיום אני לא אומרת להן שלום
באותו הנושא: