7 תשובות
תחכי שיקומו
שואל השאלה:
אין לי גם זמן לעשות אני צריכה לצאאת מהבית ב7:45 מהבית
אין לי גם זמן לעשות אני צריכה לצאאת מהבית ב7:45 מהבית
אנונימית
אז תנסי עם מגבת כמה שאת יכולה
תשאירי את השיער לסוף גם הוא יתבייש קצת אז לא תתעסקי יותר מידי עם הפן וגם יקומו עד אז
שואל השאלה:
איך אבל?
עם פן אין סיכוי כולם ישנים בבית
איך אבל?
עם פן אין סיכוי כולם ישנים בבית
אנונימית
תייבשי עם פן
תייבשי מה מסובך
באותו הנושא: