7 תשובות
תחכי שיקומו
שואל השאלה:
אין לי גם זמן לעשות אני צריכה לצאאת מהבית ב7:45 מהבית
אנונימית
אז תנסי עם מגבת כמה שאת יכולה
תשאירי את השיער לסוף גם הוא יתבייש קצת אז לא תתעסקי יותר מידי עם הפן וגם יקומו עד אז
796
שואל השאלה:
איך אבל?
עם פן אין סיכוי כולם ישנים בבית
אנונימית
תייבשי עם פן
תייבשי מה מסובך
796