4 תשובות
לא
זה בסדר פשוט לא יותר מדי שהשיער לא ישרף
בלי פן תנסי לתת לשיער להיות טבעי ולא שרוף
שואל השאלה:
^כל פעם שאני מייבשת בלי פן הוא מתייבש לי נוראי, לא יודעת מה יש לו (יש לי שיער חלק טבעי אבל לאחרונה הוא מלא בשוונצים וגלים לא מוגדרים מכוערים כאלה)
^כל פעם שאני מייבשת בלי פן הוא מתייבש לי נוראי, לא יודעת מה יש לו (יש לי שיער חלק טבעי אבל לאחרונה הוא מלא בשוונצים וגלים לא מוגדרים מכוערים כאלה)
אנונימית
באותו הנושא: