4 תשובות
זה בסדר פשוט לא יותר מדי שהשיער לא ישרף
בלי פן תנסי לתת לשיער להיות טבעי ולא שרוף
שואל השאלה:
^כל פעם שאני מייבשת בלי פן הוא מתייבש לי נוראי, לא יודעת מה יש לו (יש לי שיער חלק טבעי אבל לאחרונה הוא מלא בשוונצים וגלים לא מוגדרים מכוערים כאלה)
אנונימית