לא אכפת לי כבר ממה אנשים חושבים עליי אני יעשה מה שבראש לי אני ינסה לתמוך ולהיות שם בשביל חברות שלי אני לא אשכח את עצמי בדרך בגלל אנשים ואני ינסה לעשות מה שטוב לי אני אדע לקבל ביקורת בונה ועם מישהו יעשה משהו לא בסדר אני ידע לדבר איתו על זה (ניתקתי קשר עם חברה שעשתה לי חרא בנשמה ככה אני מרגישה עכשיו ככה אני מתחילה להרגיש שאני מיישמת את הגישה הזו)