התחברות הרשמה

אתם חושבים שהגישה שלי טובה עם

לא אכפת לי כבר ממה אנשים חושבים עליי אני יעשה מה שבראש לי אני ינסה לתמוך ולהיות שם בשביל חברות שלי אני לא אשכח את עצמי בדרך בגלל אנשים ואני ינסה לעשות מה שטוב לי אני אדע לקבל ביקורת בונה ועם מישהו יעשה משהו לא בסדר אני ידע לדבר איתו על זה (ניתקתי קשר עם חברה שעשתה לי חרא בנשמה ככה אני מרגישה עכשיו ככה אני מתחילה להרגיש שאני מיישמת את הגישה הזו)
25 בפברואר 2024, 21:48
חוות דעתחברה הכי טובה    
2 תשובות
כן
C
Cleo._.
מצויינת
ה
ההגדרה לשלמות
באותו הנושא:
האם הייתם אומרים (לא בגישה מטרידה) למישהו שאתם חושבים שהוא יפה?
אתם חושבים שחרדים שיש להם סטיפס ובכללי גישה לאינטרנט ורשתות חברתיות נחשבים חרדים?
מה אתם חושבים על יולו? (הגישה)
אתם חושבים שגישת הבאד ביצ זה מושך?
מה אתם חושבים על מישהו שהגישה שלו זה שכולם יקפצו לו?
מה אתם חושבים על בית הקפה הזה שהמלצריות בו מגישות קפה בלבוש מינימלי?
מי ממש טוב בנושא של ''לאומיות אתנית תרבותית'' ''לאומיות פוליטית אזרחית'' ''גישה סוציאל דמוקרטית'' ''גישה ליברלית''
מה אתם חושבים על הגישה שלי?
מה אתם חושבים שהגישה הכי נכונה להתייחס למילים בשיר I love you so???
מאיזה גיל אתם חושבים צריך לאפשר לילדים גישה לאתר פה?
אתם חושבים שלממשלה/ צבא יש גישה להיסטורית חיפוש שלכם?