3 תשובות
אתה חתיך, אין כזה נדבר נחשב או לא בסוף זה הכל עניין של טעם.
אהבה עצמית צריכה תמיד להיות לך, מבחינתך אתה חתיך זהו.
אהבה עצמית צריכה תמיד להיות לך, מבחינתך אתה חתיך זהו.
תעלה לפה תמונה, או שתשלח בפרטי אינסטגרם
שלח בפרטי אני אגיד לך
באותו הנושא: