12 תשובות
שואל השאלה:
רק אנשים שכן חושבים שיענו
אנונימית
כן ביבי לא עושה כלום!!!!
אנונימית
כבר עכשיו הממשלה והמפלגות עוסקים בפוליטיקה, כבר עכשיו החמאס מתחזק והמצב בצפון מתחמם, וכבר עכשיו המדינה קורסת, וכבר עכשיו יש הפגנות. כך שהבחירות לא באמת ישנו משהו, אבל לפחות אחריהן תהיה ממשלה חדשה וטובה יותר שתתפקד ותילחם באמת
שואל השאלה:
אבל לפחות עד עכשיו החיילים היו עוסקים בלהילחם ולא בפוליטיקה.
לפחות עד עכשיו המלחמה הייתה במקום הראשון בחדשות, אצל העם, וכן גם אצל הפוליטיקאים.

המדינה קורסת, אבל היא תקרוס הרבה יותר אם הממשלה תיהיה חלשה (כמו שהיה בתקופת הקורונה שלא הצליחו להקים ממשלה), היא תקרוס הרבה יותר אם יהיו ריבים פוליטים, היא תקרוס הרבה יותר אם נראה חלשים.

תפעילו את ההיגיון.
הגענו למצב הזה מלכתחילה כי היינו חלשים בעיניי האויב.
אי אפשר לתת לזה לקרות כשאנחנו במלחמה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה בעייתי כי המפלגות והממשלה יתעסקו בפוליטיקה ולא במלחמה.
זה בעייתי כי התשומת לב של האנשים תעבור מהחטופים, החיילים, המלחמה- לבחירות, וריבים פוליטים. (להזכיר גם את ההשתמטות של אנשי המילואים שנה שעברה שמשהו לא התאים להם פוליטית?).
בחירות עושות נזק כלכלי, שהמדינה לא יכולה להרשות לה עכשיו (וזה כנ"ל על בחירות לרשות עיר).
ובחיאת אנחנו צריכים את העם מאוחד.
אנונימית
שואל השאלה:
חיימי לא מצליחה להביא טענות?
אנונימית
שואל השאלה:
חיימי עונה על שאלה פוליטית שמביאה לדיון אבל לא מצליחה להתמודד כשעונים לה?
אנונימית
תשמעי נשמה את רק רוצה שאלה שתגיע לחמות ולהתווכח עם אנשים. העיקרון זה שלך משעמם לא אומר שלכולנו גם
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל זה זמן נוראי להחליף ממשלה, אני באמת לא מבינה איך ההיגיון שלכם עובד.
זה לוקח זמן להחליף ממשלה, זה לא עניין של יום, במיוחד לא במדינה שלנו.
אי אפשר שהממשלה והמפלגות יתעסקו בפוליטיקה ולא במלחמה ובזמן הזה החמאס יתחזק, והמצב בצפון יתחמם. אי אפשר.
המדינה תקרוס.
אין ספק שביבי עושה עבודה גרועה, אי ספק שאחרי המלחמה הוא צריך לפרוש.
אין ספק.
אבל זה לא זמן לחילופי ממשלות.
זה לא זמן להפגנות.
זה זמן להילחם.
אנונימית
כן למה לא? למה זה בעייתי לעשות בחירות באמצע מלחמה?
טוב חאיים יאללה הבנו את הדעה הפוליטית שלך תתקדם
אנונימית
צריך בחירות כי המלחמה נמשכת מעבר למה שהיה מתוכנן ומעבר למה שרצוי, וזה כבר נהיה עניין פוליטי. יש חלק גדול בעם שלא תומך במלחמה, ויש חלק גדול יותר שלא תומך בסדר העדיפויות הנוכחי של הממשלה. והעניין הוא, שהמלחמה היא לא חוק, לכן אי אפשר להצביע על סיומה, צריך בחירות שיכולות להוות גם משאל עם.