21 תשובות
כן אבל רק ביטיאס ג'יני וליסה
כן
מולטיסטאן די גדולה
מולטיסטאן די גדולה
ביטיאס חיים שלי בלב ❤❤❤❤❤❤
כןן
הקבוצות האהובות עליי הן בלאקפינק ואיטזי (אבל אני שומעת עוד מלא שירים ממלא להקות שונות אני פשוט לא סטאן שלהן)
הקבוצות האהובות עליי הן בלאקפינק ואיטזי (אבל אני שומעת עוד מלא שירים ממלא להקות שונות אני פשוט לא סטאן שלהן)
כן לא אני
כן
כן שלום
חברה שמעתי שלוחצים על החברות של הקיפופ שיתמכו בפלסטין
כן היי
סורי על האיחור ניקיתי את החדר עם שירים של סטרי קידס 3>
סורי על האיחור ניקיתי את החדר עם שירים של סטרי קידס 3>
^^^^
אמאלה מה איככ איזה מגעילים וואי
אמאלה מה איככ איזה מגעילים וואי
כןן! מעריצה גדולה של ביטיאס
כןן
כן
^^ בהצלחה להם באמת חחח בטוח לא יחזיקו מעמד
^^ בהצלחה להם באמת חחח בטוח לא יחזיקו מעמד
כן, אני. אני ארמי וקייפופיסט.
לא הבנתי על מה המינוסים
אמרתי מגעילים על האנשים שלוחצים על חברות של קייפופ שיתמכו בפלסטין אתם נורמלים ?
אמרתי מגעילים על האנשים שלוחצים על חברות של קייפופ שיתמכו בפלסטין אתם נורמלים ?
כן!!! אני!!
ברור אין על ביטיאס ולא יהיה
כןן.
סטריי קידס אייטיז ועוד כמה
סטריי קידס אייטיז ועוד כמה
אהבתי בעבר, נחשב?
באותו הנושא: