התחברות
הרשמה
אם כתוב שנחסם לי המשתמש סטיפס לצמיתות זה לתמיד?
25 בפברואר 2024, 14:53
חסימה
סגירת חשבון
נאמני סטיפס
משתמשים
דירוג אמינות
4 תשובות
יאפ
א
ארתור שלבי
כן
ק
קילר קווין
זה לאיזה שלושים שנים לא לנצח
Arabella
כן
G
Good person 24
באותו הנושא:
היי אם יש כאן משתמש שנחסם ופתח משתמש חדש איך אני דואג שיחסם?
שמישהו חוסם מישהו, מי שחסם לא יכול לראות ההודעות ומי שנחסם לא יכול לראות את המשתמש?
אם משתמש בסטיפס נחסם אפשר ליצור אחד חדש?
מי שנחסם בסטיפס יודע שהוא נחסם?
זה רק אני או שנחסם למלא אנשים המשתמש פה בסטיפס?(^^)
מה קורה למשתמש שנחסם על ידי משתמש אחר בסטיפס?
אם מישהו נחסם פה לצמיתות בסטיפס יש דרך להיכנס שוב במשתמש אחר?
אם אני רואה פה מישהו שקורה לעצמו בשם של משתמש שנחסם והקיר שלו מאוד מאוד דומה למשתמש שנחסם מזה אומר?
אם כתוב לי שהמשתמש אינו קיים במערכת, הוא נחסם?
משתמש שנחסם לצמיתות יכול לפתוח משתמש חדש?
תקשיבו ישלי משתמש שנחסם ואני ממש רוצה שיבטלו את החסימה וכתוב שזה לצמיתות..אוף): מה לעשות?