15 תשובות
כן ברור
אני בן ולדעתי אני לא רואה בעיה כאן כי הוא לא אשם
כן
כן ברור זה לא אשמתו
יש מצב שזה יהפוך אותו ליותר רגיש גם
יש מצב שזה יהפוך אותו ליותר רגיש גם
כן
יאפ
יוריד לרובן (לבנות 18 ומעלה), אמנם הוא לא אשם באופן ישיר אבל גבר שנבגד מעיד על בעיה מסוימת בו
אנונימי
למה שזה יוריד למישהי???
הוא לא אשם^^^
הוא לא אשם^^^
כי כשאישה בוגדת בגבר זה לרוב מתוך מקום שהיא מרגישה שהוא לא מספיק גברי/מושך עבורה, ואם אישה אחרת ראתה בו ככזה וזלזלה בו עד כדי בגידה, אז זה מפעיל נקודות במוח לבנות אחרות שהוא כנראה לא גברי גם עבורן
אנונימי
כן
אנונימית
לא סותר
זה צריך להיות הפוך האם הוא יצא איתך כי בגדו בו
כן, זה לא כאילו הוא בגד
כן
זה לא אשמתו
זה לא אשמתו
באותו הנושא: