9 תשובות
שואל השאלה:
וליד אנשים זה בסדר להפליץ?
אנונימי
לא.. זה פאדיחות כי אתה יוצא מסריח
אנונימית
ברור-מתי שיש לך תעשה..
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אם יש לי ואני לא יכו להיתאפק בחברת אנשים
אנונימי
שואל השאלה:
יכולה*
אנונימי
כי צריך לשחרר גזים. לא טוב לשמור בבטן
אנונימי
זה מנקה את המערכות שבגוף ע"י חומרים שהפעולה מוציאים. למרות שזה נשמע כמו בדיחה, זה נכון. לרוב פעולות הניקוי בגוף האדם יש סיבות הגיוניות.
משחרר
אנונימית