9 תשובות
שואל השאלה:
וליד אנשים זה בסדר להפליץ?
וליד אנשים זה בסדר להפליץ?
אנונימי
לא.. זה פאדיחות כי אתה יוצא מסריח
אנונימית
ברור-מתי שיש לך תעשה..
אנונימי
זה משחרר לחצים
שואל השאלה:
אבל אם יש לי ואני לא יכו להיתאפק בחברת אנשים
אבל אם יש לי ואני לא יכו להיתאפק בחברת אנשים
אנונימי
שואל השאלה:
יכולה*
יכולה*
אנונימי
כי צריך לשחרר גזים. לא טוב לשמור בבטן
אנונימי
זה מנקה את המערכות שבגוף ע"י חומרים שהפעולה מוציאים. למרות שזה נשמע כמו בדיחה, זה נכון. לרוב פעולות הניקוי בגוף האדם יש סיבות הגיוניות.
משחרר
אנונימית
באותו הנושא: