4 תשובות
בני קרטר אני יותר נהנתי
נערת התיכון שלי
לא בעצם זה שתי דברים שונים כי נערת תיכון שלי זה דואט ובני קרטר זה סדרה ארוכה תלוי למה את מתחברת
נראלי נערת תיכון שלי