5 תשובות
נחמדה זה יצוגי כזה עדיף מלמלצר או לעבוד בדק של המסעדה
כיפית וקלילה ממש, קשה להשגה כי זה מאוד מבוקש ולרוב צריך מלצרים וטבחים רק
תלוי כמה את מקבלת על זה אבל בכללי זה לא קשה מדי ודי אחלה
תלוי אם זו מסעדה ממש עמוסה ואיזה קהל מגיע לשם
הייתי מארחת ב2 מקומות
בעיקרון העבודה די קלה
אבל זה הלקוחות שמקשים עלייך
כמות הצעקות שחטפתי מאנשים על זה ש*הם* לא הזמינו שולחן ואין לי איפה להושיב אותם בפאקינג מוצש כשהתור יוצא מהדלת ואין לי שולחנות לשעתיים הקרובות.
כמות האנשים שמושיבים את עצמם וצריך להגיד להם לקום והם צועקים עלייך
צריך לדעת איפה ואיך להושיב אנשים בלי להעמיס יותר מדיי על המלצרים ובלי שלקוחות יגידו לך שהשולחן הזה לא מתאים להם (ויתעצבנו עלייך שאת לא יכולה להעביר) זאת יכולה להיות עבודה ממש מלחיצה לפעמים, אבל לא אשקר שהיו משמרות שלמות שפשוט ישבתי וראיתי פרקים מלאים של שיימלס בטלפון.
כל עוד תלמדי לא להתרגש מלקוחות ואיך לדבר איתם בצורה שלא ירגישו שאת מאוימת מהם, את סבבה
הייתי מארחת ב2 מקומות
בעיקרון העבודה די קלה
אבל זה הלקוחות שמקשים עלייך
כמות הצעקות שחטפתי מאנשים על זה ש*הם* לא הזמינו שולחן ואין לי איפה להושיב אותם בפאקינג מוצש כשהתור יוצא מהדלת ואין לי שולחנות לשעתיים הקרובות.
כמות האנשים שמושיבים את עצמם וצריך להגיד להם לקום והם צועקים עלייך
צריך לדעת איפה ואיך להושיב אנשים בלי להעמיס יותר מדיי על המלצרים ובלי שלקוחות יגידו לך שהשולחן הזה לא מתאים להם (ויתעצבנו עלייך שאת לא יכולה להעביר) זאת יכולה להיות עבודה ממש מלחיצה לפעמים, אבל לא אשקר שהיו משמרות שלמות שפשוט ישבתי וראיתי פרקים מלאים של שיימלס בטלפון.
כל עוד תלמדי לא להתרגש מלקוחות ואיך לדבר איתם בצורה שלא ירגישו שאת מאוימת מהם, את סבבה
שואל השאלה:
וזה שהייתי אחראית משמרת בעבודה הקודמת שלי זה יכול להיות יתרון בשבילי שיקבלו אותי?
אני ממש מחפשת עבודה קלילה יחסית
ואני שירותית וייצוגית אז זו לא הבעיה שלי
וזה שהייתי אחראית משמרת בעבודה הקודמת שלי זה יכול להיות יתרון בשבילי שיקבלו אותי?
אני ממש מחפשת עבודה קלילה יחסית
ואני שירותית וייצוגית אז זו לא הבעיה שלי
אנונימית