8 תשובות
ראיתי רק את הפרק הראשון אבל שיהיה, אתן שני דברים בכל אחד.

אהבתי:
1. הכשפות שם ממש מגניבה (חוץ מהאוויר).
2. השחקן של צוקו משחק אותו נדיר.

לא אהבתי:
1. לא אהבתי את הכשפות האוויר, זה נראה לי בעין מוזר.
2. סוקה לא מצחיק שם.
לא אהבתי כלום זה בכלל לא היה מצחיק זה היה מאכזב
אני בפרק השלישי אבל מה שלא אהבתי זה כשפות אוויר שנראית קרינג'ית, איך שצוקו נראה ושסוקה לא ציני (והוא סיפר איזה שתי בדיחות) ולא שוביניסט
יש דברים שאני אוהב אבל יש מלא קטעים מוזרים וקרינג'
שואל השאלה:
האמת שאני גם הייתי מודאגת מהקטע שסוקה לא שוביניסט אבל גם בסדרה עצמה השוביניזם שלו נמשך 3 פרקים .
אנונימית
סוקה רציני מדי
אנג סתם קרינג'י
הספינה שלכודה בקרח בקוטב הדרומי נראית כאילו פשוט הפילו עליה כדור שלג ענקי ולא כאילו היא תקועה בקרחון
שואל השאלה:
אנג באמת קרינג'י
אנונימית
כולם שם קרינג'ים