7 תשובות
כי צריך אנשים אם כוח להגן על המדינה שלנו
כי כשמסיימים בית ספר זה הגיל ההכי צעיר שאפשר לגייס,אנחנו צריכים כוחות צעירים שיש להם כוח לשרת ולהגן על המדינה,לא סתם הצבא הוא מיד אחרי בית ספר
ככה זה במדינה כפרה עלייך מה נעשה.
יש המון מדינות אויב מסביב וחייב המון עזרה....
כי המדינה שלו היא מדינה יהודית במזרח התיכון והגיע תורו לתרום למדינה 2.8 מהחיים שלו. הצבא מאוד ביגר אותי והביא לי ביטחון עצמי, אתה לא יוצא בלי תמורה
כי אנחנו חיים באזור עוין עם מלא אויבים מסביב שרוצים לשחוט אותנו. אין ברירה לצערי
אנונימי
כי בגיל 60 יהיה לו יותר קשה לשרת
ומישהו צריך להגן על המדינה
אנונימי
לא חושבת שזה מחשבה נכונה
הצבא בונה ומבגר אותך
אז לפני זה קצת הכנה