5 תשובות
שואל השאלה:
בבסיס
בבסיס
אנונימית
בהכשרה בדרך כלל מכריחים את כולם לבוא לארוחת צהריים, סביבות 12. חוץ מזה אין מחוייבות בשבת אז קמים מתי שרוצים.
בסדיר קמים כשיש עבודה, לפחות אצלי.
בסדיר קמים כשיש עבודה, לפחות אצלי.
שואל השאלה:
נראלך לגבעתי וכאלה כל הקרביים עם המצב עכשיו יש שעה שצריך לקום בה?
נראלך לגבעתי וכאלה כל הקרביים עם המצב עכשיו יש שעה שצריך לקום בה?
אנונימית
מן הסתם.. אבל אני לא יודעת איך זה עובד בקרבי.
אם אין שמירה/עבודה/מסדר אז קמים מתי שרוצים
באותו הנושא: