5 תשובות
שואל השאלה:
בבסיס
אנונימית
בהכשרה בדרך כלל מכריחים את כולם לבוא לארוחת צהריים, סביבות 12. חוץ מזה אין מחוייבות בשבת אז קמים מתי שרוצים.
בסדיר קמים כשיש עבודה, לפחות אצלי.
שואל השאלה:
נראלך לגבעתי וכאלה כל הקרביים עם המצב עכשיו יש שעה שצריך לקום בה?
אנונימית
מן הסתם.. אבל אני לא יודעת איך זה עובד בקרבי.
אם אין שמירה/עבודה/מסדר אז קמים מתי שרוצים