13 תשובות
ממש לא לגיטימי
אפס שכמותו!!!!
אפס שכמותו!!!!
הקטע בזוגיות זה לאהוב את הפלוסים והמינוסים של הפרטנרים שלך אם הוא לא אהב את אחד הדברים בך זה אשמתו וכדאי לעבור הלאה
ממש לא
כן יש אנשים שפחות מתאים להם . הכל בסדר פספס אותך את תמצאי מישהו מדויק לך שיתן לך זמן להיפתח
אל תאכלי סרטים מזל שזה קרה עכשיו ולא מאוחר יותר
אל תאכלי סרטים מזל שזה קרה עכשיו ולא מאוחר יותר
אנונימית
לגטימי או לא, זכותו להרגיש שהקשר לא מתאים לו ולסיים אותו
תראי את זה ככה נחסך ממך בחור כזה. אני הייתי מודה כל יום לאלוקים. בן אדם שפוסל על ביישנות פשוט לא שווה את זה.
שואל השאלה:
ברור שזו זכותו, הייתי מתאכזבת יותר אם היינו ממשיכים בלי שהוא בטוח בזה.
השאלה היא האם יש גברים שהתכונה הזו לא תפריע להם?
ברור שזו זכותו, הייתי מתאכזבת יותר אם היינו ממשיכים בלי שהוא בטוח בזה.
השאלה היא האם יש גברים שהתכונה הזו לא תפריע להם?
אנונימית
לוזר מגיע לך יותר טוב גם ני ביישן ממש אני מבין אותך כלכך!!לי לא תפריע אני יודע ומבין מה זה.. בת כמה את?
ממש לא הגיוני, הוא כבן זוג שלך היה צריך להתחשב בצרכים שלך ולתת לך כמה זמן שאת צריכה ומה שאת צריכה כדי שתרגישי בנוח
אל תדאגי, היקום רק הראה לך שהוא לא מתאים לך, הבעיה בו לא בך
אל תדאגי, היקום רק הראה לך שהוא לא מתאים לך, הבעיה בו לא בך
איזה טמבל הוא וואי עזבי הוא באמת טמבל
מה? ממש לא הגיוני מה נסגר?
לוזר ומגיע לך יותר טוב!!
אגב לשאלתך כן אני הייתי יוצא איתך ואם הוא נפרד ממך בגלל דבר כזה כנראה שלא באמת אהב אותך הכל לטובה זה רק הראה שהוא לא מתאים לך..
באותו הנושא: