5 תשובות
שואל השאלה:
אני אף פעם לא נכנס.. אני מת שהוא יוצא אבל אני לא אגיד לו
אנונימי
למה אתה רוצה לצאת


תשתיק תקלוז פשוט
אפשר לבקש ממנו אבל לפי מה שאני יודע אין כפתור לצאת מקלואוז של מישהו פשוט אל תראה את הסטורים
פשוט תבקש להוציא ?
פשוט אל תכנס למה שהוא מעלה