תשובה אחת
אני במגשימים ai שנה ב, יש למבחן 2 חלקים. הראשון הוא כדי לראות אם אתה יכול ללכת למגשימים סייבר והשני בודק לגבי המגשימים ai. בסייבר יש לך כמה דפי הסבר על לולאת for ואז שאלות, וב ai יש גרפים השאלות על נתונים והגיון. אם יש עוד שאלות תפנה אלי בפרטי
באותו הנושא: