7 תשובות
לצ'אחלות וילדות בנות 17 כן
אנונימי
לא לומר את זה אם אתה לא מתכוון כי זה לוקח את הקשר למקום סופר רציני.
מישהו קרא לי ככה בדייט הראשון
באותו רגע ידעתי שרציתי לברוח
באותו רגע ידעתי שרציתי לברוח
אין לי בן זוג אבל אם היה לי והוא היה אומר לי את זה הייתי מקיאה בפה
הטעות הכי גדולה שמוכרים לגברים היא שנשים הן רומנטיות כשהמציאות היא לחלוטין ההפך
אנונימי
או אל נואו מוריד בעיקר שאני נערה וזה כאילו ?
לע
אם אני עכשיו בוגרת 20+ כזה, קשר טוב, קשר חזק אז אחלה מושלם.
אם זה אהבת נעורים לדעתי סתם קורע לב
אם אני עכשיו בוגרת 20+ כזה, קשר טוב, קשר חזק אז אחלה מושלם.
אם זה אהבת נעורים לדעתי סתם קורע לב
באותו הנושא: