התחברות הרשמה

מה אתם אומרים על מערכת סטיפס?

11 ביוני 2013, 19:40
סטיפסשאלותמחיקת שאלותנאמני סטיפסשאלות ותשובות    
3 תשובות
מדרדרת ומשתדרגת בו זמנית..
אנונימי
הרעיון מאד מאד חמוד וגם האתר.. הבעיה היא שלפעמים מוחקים שאלות סתם ככה.. בהחלט משתפר ומתדרדר בו זמנית
T
TALI100
מעולה ( (;
דה בסט!
נ
נוי(פראייר מי שמבזבז)
באותו הנושא:
רק אותי העליב שמערכת סטיפס שלחו רק ל300 אנשים קישור אל האפליקציה?
לא הבנתי למה התכוונו בהודעה של מערכת סטיפס, אפשר הסבר?
מה אתם אומרים על זה? (הצעה למערכת סטיפס)
יחס של מערכת סטיפס לדת ולדתיים
מערכת סטיפס מוציאה אותי מטומטמת!
יצאה לסטיפס אפליקציה! (מערכת סטיפס ענתה לי על השאלה אומייגד)
מאיזה דפדפן ומערכת הפעלה אתם משתמשים בדרך כלל להכנס לסטיפס?
מערכת סטיפס יש בעיה
מערכת סטיפס שלחה לי הודעה
מערכת סטיפס רואים את ההודעות ששולחים להם ביצירת קשר?
אם מערכת סטיפס עונה לי על השאלה...