2 תשובות
לא הרבה, לכי לפנצרייה אולי 50 שקל
אנונימי
שואל השאלה:
^^יש לי ממש בורג באמצע של הגלגל האחורי..
^^יש לי ממש בורג באמצע של הגלגל האחורי..
באותו הנושא: