45 תשובות
שדיי לדבר עליהם כבר כי נמאס לראות שאלות עליהם
חמודים
נשמע לי ממש הזוי אבל שיחיו מה אני אגיד
שאני מתגעגע לטל הרוש ואוהד בוזגלו
שבהתחלה זה היה מצחיק כל הבדיחות עליהם אבל עכשיו זה כבר גובל בשנאת חינם והגזמה
אנונימית
שכבר אין לי כוחות לשמוע את השם שלהם יותר
שתי מטומטמים, מסכן התינוק
שתפסיקו לשאול את השאלה הזאת כבר
אף פעם לא הבנתי מה הקטע איתם וממה הם מפורסמים
ה ישמור אני לא רוצה להאמין שזה אמיתי היא בת 19 יפה באמת והוא כיאלו... אליקו... לא שהוא בן הרע אבל ווטפ יפדופיל אתה בן 47 מה יש לך לחפש בה
הם כבר לא מעניינים אותי
גבסי (ג'רארד גיבסון-הבחורים של טומן)אהובי והבן שלהם נולדו באותו תאריך....
ממש מרחמת על הילד והם ממש הזויים
כאילו מי מראה לידה של אישתו בלייב?!?!?
וגם שלא נדבר על ההפרש גילאים בניהם!!!
זה מחשיב את אליקו כפדופיל???????
הם גם כבר לא מעניינים אף אחד
זוג מצחיק
אנונימית
אליקו חשבתח שהוא גיי בכלל
אני מקנאה בה

אני צוחקץ תפסיקו הוא יותר מבוגר מאבא שלי
מעלים לי את העצבים
זה חוקי ביכלל?, כאילו הוא התחיל לצאת איתה כשהיא הייתה בת שבע עשרה וגם כאילו הוא יכול ליהיות אבא שלה, זה קצת הזוי בעיני לא האמנתי בהתחלה אבל כאילו הם הביאו ילד!
ומישהו עומד לומר משהו על זה שהם אפילו לא היתחתנו?!
חמודים פלוס
ש...לא אכפת לי. לא שמעתי עליהם לפני בכלל עד הקטע של הלידה בלייב.
איכס פשוט.
מסכן דל בדל
שיהיה להם בטוב ולבריאות,
מזעזע
לא שפויים
היא שבורה והוא פדופיל
לא יותר מידיי מה לחשוב
אנונימית
השיגו את התשומת לב שחיפשו אז עכשיו אין סיבה שלא נשכח מהם לעד
בא לי להקיא
אנונימי
הזויים
הם מרגישים לי כמו השאלות ספאם האלה
18 ו 47 הולך?
שתי הזויים ועוד מישהי בגילי שאין לה טיפת שכל בשביל להבין שהיא לא יכולה להביא ילד עם מישהו שגדול ממנה ב30 שנה ושהיא לא מבינה כמה היא תתחרט על זה בכלל
אחד יותר הזוי מהשני
ניסוי חברתי.
אוהבת ממש את לירז ! את אליקו פחות . הוא מטורלל כזה . שוב - אין בעיה עם פער הגילאים , הוא פשוט נראה לא איתנו
מה אנוכי אמור לבצע חשיבה עבורם
אנונימי
שעליהם בנוי המשפט הכי נכון ונפלא שהוא : "לאהבה אין גיל"
הם זוג מתוקים
אם הם באמת מאושרים לא אכפת לי
מה זה דל בדל?
אנונימית
הראתי אותם לאמא שלי והיא אמרה איכס
מי אלה בכלל