התחברות
הרשמה
חברה שלי חושבת שהשם שלה מכוער לדעתי הוא יפה מה דעתכם על-השם מעיין?
11 ביוני 2013, 17:55
שמות
3 תשובות
שם מהמם, לבת דודה שלי קוראים ככה (:
א
אנונימית'
שם יפה:) חפרתם חח.
ז
זאת עם הגומה הכובשת ♥
שם יפה, כמה שאלות על שמות יש חח
.
.♥ .
באותו הנושא:
רק אני חושבת שמי שמתלבש מכוער אין לו מודעות עצמית?
עשו שאלה איזו עיר הכי מכוערת, אז איזו עיר הכי *יפה* לדעתכם? חח אני חושבת נתניה.
מה השם הכי מכוער לגבר לדעתכם?
הבן שלי בן 14 רוצה שתהיה לו חברה, אני חושבת שזה מוקדם מדי, מה דעתכם?
למי דעתכם יש יותר סיכוי להשיג חבר\חברה אם הוא מכוער\ת לבנות או לבנים?
לדעתכם, השם עופר מכוער לבת? (זה השם שלי והרבה חושבים שזה שם של בנים.)
עדיף להיות מכוער בעיניי החברה ויפה בעיניי עצמך, או מכוער בעיניי עצמך ויפה בעיניי החברה?
חברה שלי מכוערת והיא חושבת שהיא מכוערת מה לעשות?
אני שונאת את עצמי. אני פשוט מכוערת, יש לי אף ממש מכוער בפרופיל ולדעתי אני מכוערת.
יותר "קל" להיות בן מכוער או בת מכוערת לדעתכם?
ראיתי שבfxp בנים אמרו על שיער מתולתל איככ ומכוער וכאלה ורציתי לדעת מה הבנים כאן חושבים?