8 תשובות
שואל השאלה:
אתה יכול להסביר טיפה יותר למה
אתה יכול להסביר טיפה יותר למה
ממש לא זה סתם בזבוז כסף
אנונימי
אין לי משהו נגד מכון נועם- חברות שלי למדו איתם לדפר
אבל אני גם חושבת שלא צריך להשקיע את הכסף על זה.. רוב הדברים במיון מתבססים על הגיון , הבנה ויכולות אחרות ולגמרי אפשרי לעבור בלי שום הכנה..
אני אישית לא התכוננתי אפילו קצת(גם לא חשבתי שצריך/ לא ידעתי איך ומה)
אבל אני גם חושבת שלא צריך להשקיע את הכסף על זה.. רוב הדברים במיון מתבססים על הגיון , הבנה ויכולות אחרות ולגמרי אפשרי לעבור בלי שום הכנה..
אני אישית לא התכוננתי אפילו קצת(גם לא חשבתי שצריך/ לא ידעתי איך ומה)
שואל השאלה:
ולאיזה מסלול קיבלו אותך ?
ולאיזה מסלול קיבלו אותך ?
עשיתי ליותר ממסלול אחד ובסוף התמיינתי לתפקידים מסווגים, גם בראיון לא הסבירו מה זה
המיון לא ככ קשה, וזה מראה על היכולות שלך הלוגיות ובעיקר מה שאתה יודע.
אם היה צריך ידע קודם היו אומרים אין צורך לבזבז 300 שקלים.
יש גם תרגולים בגוגל של כלל חמן בחינם
אם היה צריך ידע קודם היו אומרים אין צורך לבזבז 300 שקלים.
יש גם תרגולים בגוגל של כלל חמן בחינם
אנונימי
שואל השאלה:
עברת ?
עברת ?
באותו הנושא: