7 תשובות
תתחילי לעקוב קודם אחרי דברים אחרים שאת אוהבת
תעלי סרטונים
שואל השאלה:
אוקי אבל פתאום אני יעלה נגיד סטורי טיים בלי שאף אחד מכיר אותי? זה לא מביך?
אנונימית
שואל השאלה:
נכון אבל אם לא יהיו לי לייקים? אז אף אחד לא יץעניין
אנונימית
שואל השאלה:
מה המשתמש שלך? ולמה יש לך הרבה עוקבים?
אנונימית
יכול להביא לך את המשתמש טיקטוק שלי יש לי 180 אלף עוקבים.
אני אגיד לך מה - אני מעלה סירטונים כבר מעל לכמה שנים טובות , ואומנם כן יש לי עוקבים אבל זה בתכלס סתם . אני מעלה סירטונים וסטורי טיים ואין הרבה לייקים , משהו כמו 30-40 זה משתנה . אז כן , זה לא הרבה ! אבל אני עושה את זה כי זה כיף לי , ומי שזה מעניין אותו יודע לאן להגיע ! אל תעשי דברים בשביל לייקים - כי אח"כ סתם תתאכזבי ! תתחילי בלעשות תוכן שאת אישית מתחברת אליו , וגם אם אין לך לייקים זה בסדר . אני הבנתי שלייקים זה לא מה שמגדיר אותנו - וזה שיש למישהו 1000 לייקים זה לא אומר כלום . העיקר הדרך שאת עושה ! אם הייתי בתחילת הדרך - הייתי אומרת פשוט להתחיל . תמיד אנשים ידברו , ואם מדברים עלייך זה סימן שאת מעניינת ! ואם יש תגובות רעות - זה סימן טוב כי זה בסוף מביא לפוריו , וזה מה שאנחנו הכי רוצים .
אנונימית