7 תשובות
תתחילי לעקוב קודם אחרי דברים אחרים שאת אוהבת
תעלי סרטונים
שואל השאלה:
אוקי אבל פתאום אני יעלה נגיד סטורי טיים בלי שאף אחד מכיר אותי? זה לא מביך?
אוקי אבל פתאום אני יעלה נגיד סטורי טיים בלי שאף אחד מכיר אותי? זה לא מביך?
אנונימית
שואל השאלה:
נכון אבל אם לא יהיו לי לייקים? אז אף אחד לא יץעניין
נכון אבל אם לא יהיו לי לייקים? אז אף אחד לא יץעניין
אנונימית
שואל השאלה:
מה המשתמש שלך? ולמה יש לך הרבה עוקבים?
מה המשתמש שלך? ולמה יש לך הרבה עוקבים?
אנונימית
יכול להביא לך את המשתמש טיקטוק שלי יש לי 180 אלף עוקבים.
אני אגיד לך מה - אני מעלה סירטונים כבר מעל לכמה שנים טובות , ואומנם כן יש לי עוקבים אבל זה בתכלס סתם . אני מעלה סירטונים וסטורי טיים ואין הרבה לייקים , משהו כמו 30-40 זה משתנה . אז כן , זה לא הרבה ! אבל אני עושה את זה כי זה כיף לי , ומי שזה מעניין אותו יודע לאן להגיע ! אל תעשי דברים בשביל לייקים - כי אח"כ סתם תתאכזבי ! תתחילי בלעשות תוכן שאת אישית מתחברת אליו , וגם אם אין לך לייקים זה בסדר . אני הבנתי שלייקים זה לא מה שמגדיר אותנו - וזה שיש למישהו 1000 לייקים זה לא אומר כלום . העיקר הדרך שאת עושה ! אם הייתי בתחילת הדרך - הייתי אומרת פשוט להתחיל . תמיד אנשים ידברו , ואם מדברים עלייך זה סימן שאת מעניינת ! ואם יש תגובות רעות - זה סימן טוב כי זה בסוף מביא לפוריו , וזה מה שאנחנו הכי רוצים .
אנונימית