7 תשובות
^^מה לגבי מיכאל בן ארי?
כי אין עילה להדחה במסמך שהוגש לכנסת...
בגץ היה פוסל את זה
ומחנה הימין היה מקבל עוד סיבה להתנגש בבגץ
וכסיף היה זוכה ללכת ולטעון שיש גזענות בכנסת והדיחו אותו בגלל היותו ערבי/פלסטיני(לא יודע איך הוא מגדיר את עצמו)
^^ בן ארי הואשם על גזענות
מה הקשר?
את בן ארי פסלו על היותו "גזען"
כסיף מכנה אותי רוצח כי אני לובש מדים

אין עילה לפסול אותו?
זה עדיין לא גזען
דם ערבי שילבש מדי צהל לשיטתו הוא יהיה רוצח
כי הם יודעים שבגץ יגיד להם זיבי
כי זה לא יעזור בגץ מילא פיסול את זה
מה שהיה צריך זה להוריד לו את החסינות