14 תשובות
די נו מיליוני אנשים התחסנו מסביב לעולם והעולם לא התמוטט.
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל הלחיצו אותי על התופעות בעתיד אמאלה
כן אבל הלחיצו אותי על התופעות בעתיד אמאלה
בעזרת ה' יהיה טוב... הם לא הכי טובים.
את לא רוצה שנלחיץ אותך אז איך נענה לך בכנות?
אנונימית
אישית לא מאמינה לכל השטויות האלה, אף אחד לא באמת יודע שום דבר וכולם אוהבים לדבר כדי להלחיץ את כולם
אל תאמיני לכל מה שאומרים באינטרנט
אל תאמיני לכל מה שאומרים באינטרנט
אני לא יודע אם מחלות קשות אבל מאז שהתחסנתי אני מקבל שפעת כל חודשיים לפחות וחליתי בקורונה לא מזמן
עם עד כמה שחושבים שאנשים עשירים רוצים לגרום לנו להיות יותר חולים בשביל לקנות יותר תרופות זה כאילו רוב הסיכויים לא זה, האנשים שמציירים את זה בסופו של דבר גם אנשים, לא המיליונרים
החיסונים צריכים לעבור כמה שלבים עד שמרשים לחלק אותם לציבור
לכל חיסון יש תופעות לוואי
פשוט בגלל שהפעם היה לחץ להוציא את החיסון, לא באמת ידעו את כולן עדיין או איך לשפר מספיק מהר את החיסון כי הציבור הוא ממש גרוע בפאניקה
כבר התחסנות
לא תוכלי לקחת את זה אחורה, כל מה שנשאר זה לצפות לעתיד, ולהאמין שהוא יהיה טוב ולא להתרכז במה שמפחיד
(בנוסף להכל אנשים אוהבים להתבכיין כי הם לא מטפלים בעצמם ואז מאשימים את החיסון על דבר שהיו להם גם לפני החיסון
וגן דברים בסגנון כמו " וואו סבא שלי בן ה500 מת חודשיים אחרי החיסון, לא מאמינה שזה קרה")
החיסונים צריכים לעבור כמה שלבים עד שמרשים לחלק אותם לציבור
לכל חיסון יש תופעות לוואי
פשוט בגלל שהפעם היה לחץ להוציא את החיסון, לא באמת ידעו את כולן עדיין או איך לשפר מספיק מהר את החיסון כי הציבור הוא ממש גרוע בפאניקה
כבר התחסנות
לא תוכלי לקחת את זה אחורה, כל מה שנשאר זה לצפות לעתיד, ולהאמין שהוא יהיה טוב ולא להתרכז במה שמפחיד
(בנוסף להכל אנשים אוהבים להתבכיין כי הם לא מטפלים בעצמם ואז מאשימים את החיסון על דבר שהיו להם גם לפני החיסון
וגן דברים בסגנון כמו " וואו סבא שלי בן ה500 מת חודשיים אחרי החיסון, לא מאמינה שזה קרה")
אנונימית
מקווה שימצאו תרופה לזה :) גם אני התחסנתי והמשפחה שלי אבל אין מה לעשות עבדו עלינו ונצטרך להתמודד עם זה
ה"מיליונרים" שולטים בהכל.. אז אם לא הבנת הם שולטים גם במשרד הבריאות.. ממליצה לך לחקור מי אלה פייזר ומי הוא המנהל של משרד הבריאות העולמי..
ובכל מקרה את הצרה של החיסונים נדע עוד כמה שנים והאמת שאנחנו כבר עכשיו רואים כמו עליה בהתקפי לב אצל צעירים
ובעצם עזבו הכל!!
השפעת שיש השנה? אותו הדבר כמו הקורונה. רק שלפני 4 שנים התקשורת הזריעה פחד בכל האוכלסיה. הקורונה יכלה לעבור כמו השפעה השנה..
ובכל מקרה את הצרה של החיסונים נדע עוד כמה שנים והאמת שאנחנו כבר עכשיו רואים כמו עליה בהתקפי לב אצל צעירים
ובעצם עזבו הכל!!
השפעת שיש השנה? אותו הדבר כמו הקורונה. רק שלפני 4 שנים התקשורת הזריעה פחד בכל האוכלסיה. הקורונה יכלה לעבור כמו השפעה השנה..
אנונימית
בשביל לא להלחיץ אותך צריך לשקר לך...
אז אני אגיד אמת - הכנסת רעל לגוף שאין לדעת אם הוא יפגע בך, תחקרי על האילומינטי ומה שקרה פה ותתחילי לשים לב בפעמים הבאות
אז אני אגיד אמת - הכנסת רעל לגוף שאין לדעת אם הוא יפגע בך, תחקרי על האילומינטי ומה שקרה פה ותתחילי לשים לב בפעמים הבאות
חשבתי שהשארנו את האילומינטי ב2018
האילומינטי נמשך כל יום לצערנו
למה שנשאיר את האילומנטי ב2018? אם לא הבנת סדר עולמי 2030.. לא רק שלא השארנו אותו מאחורה
הוא יותר רלוונטי מתמיד.
אפילו קצת מגוחך שאת ממשיכה לצחוק על זה.. בזמן שהעלו אתמול שהחיסוני קורונה העלו את הסיכון למחלות לב וזה רק בתחקיר ראשוני על החיסונים.
רשמתי על זה בסטיפס עוד מ2020 וצחקתם.. חכו מה עוד תגלו
הוא יותר רלוונטי מתמיד.
אפילו קצת מגוחך שאת ממשיכה לצחוק על זה.. בזמן שהעלו אתמול שהחיסוני קורונה העלו את הסיכון למחלות לב וזה רק בתחקיר ראשוני על החיסונים.
רשמתי על זה בסטיפס עוד מ2020 וצחקתם.. חכו מה עוד תגלו
אנונימית
וואו לא שמעתם על הבדיחה אלוהים