3 תשובות
כי השיר כולו עלי ; (
כן, כי עם כל החרא שקורה וקרה בין ההורים שלי (תאמינו לי שאלו מקרים נוראיים מאוד, שאם המשטרה הייתה יודעת אז הוא היה כבר מזמן בכלא), אני מרגישה שבאמת אם אתאהב במישהו אני אקבל התקף לב!, לא רוצה ולא מוכנה. אני יודעת שיש מלא בנים שלא כאלו, אבל זה פשוט לא!, אני אמות אם זה יקרה!
מצד אחד כן כי אלו מילים עמוקות מאד עם משמעויות יפות
ומצד אחד לא כי אין לי תאחד שיכול לסובב אותי על האצבע הקטנה..
אנונימיתתת
באותו הנושא: