12 תשובות
לא היה לי אחד כל החיים
כן
זה מעולה תכלס
כן אבל תלוי על מי מדברים
זה הרבה אבל זה טוב
שואל השאלה:
אז כאילו לחכות קצת? לדייט הרביעי
אנונימית
אם זורם והולך טוב אז תחכה
אם את אוהבת את הבחור/ה אז לא ניראלי
אם טוב לך וזה זורם לך לחכות?
כן זה הרבה