6 תשובות
^את באמת בת 51?
ואללה
בחיים שלי לא באמת פגשתי פה מישהו מעל ל25
סחתיין
קרה לבן שלי ששאלו אותו למה הוא בוכה, הוא בכיתה ד. והוא ענה להם אמא שלי מרשה לי לבכות חופשי - ואמא שלי קובעת. מאז הם לא מתעסקים איתו! מספיק לצלק בנים - מותר לכולם לבכות! זה חיוני לנפש ומונע מחלות! - חיים של אמא!
כן (אני אמא ל8)