7 תשובות
שואל השאלה:
יש לי פנים עגולות ארוכות נוטות למרובע
אנונימית
עם תעשי פוני יש שתי אופציות
או שתראי חמוד
או שתראי בובה רוצחת עם פוני אחד אל אחד במילה אחת דוחה
שואל השאלה:
הכוונה לפוני שממש לא של ווילון לצד
אנונימית
אבל תעשי , יאלה מה יקרה כבר חיים רק פעם אחת
זה תלוי מבנה הפנים
זה יפה ממש אבל צריך מלא כןח לעגל אותו שיראה יפה
THA
לי יש פנים עגולות ופוני גורם לי להראות מזעזע, עושה אותן עוד יותר עגולות ותינוקיות. בעיני בלי פוני יותר יפה, אבל תעשי את מה שאת אוהבת :)